« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

4. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał:

1) Uchwała w sprawie zmiany uchwały własnej nr XLI/509/09 z dnia 18 grudnia 2009 r. w sprawie zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata lub na czas nieoznaczony.

3) Uchwała w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej dla Gminy Ropczyce na lata 2024-2030

4) Uchwała w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Ropczyce z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025.

1) Informacja Prezesa Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach o działalności spółki.

6) Uchwała w sprawie zmiany Uchwały Nr III/34/24 Rady Miejskiej w Ropczycach z dnia 28 czerwca 2024 r. w sprawie zaciągnięcia zobowiązań na 2025 rok w zakresie wydatków majątkowych o wartości przekraczającej kwoty ustalone w budżecie na 2024 rok

7) Uchwała w sprawie zaciągnięcia zobowiązań na 2025 rok w zakresie wydatków majątkowych o wartości przekraczającej kwoty ustalone w budżecie na 2024 rok

8) Uchwała w sprawie zaciągnięcia zobowiązań na 2025 rok w zakresie wydatków majątkowych o wartości przekraczającej kwoty ustalone w budżecie na 2024 rok

9) Uchwała w sprawie zaciągnięcia zobowiązań na 2025 rok w zakresie wydatków majątkowych o wartości przekraczającej kwoty ustalone w budżecie na 2024 rok

10) Uchwała w sprawie zaciągnięcia zobowiązań na 2025 rok w zakresie wydatków majątkowych o wartości przekraczającej kwoty ustalone w budżecie na 2024 rok

11) Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Samorządowi Województwa Podkarpackiego na realizację zadania publicznego w zakresie infrastruktury drogowej

12) Uchwała w sprawie zaciągnięcia zobowiązań na 2025 rok w zakresie wydatków majątkowych o wartości przekraczającej kwoty ustalone w budżecie na 2024 rok

5. Informacje z analizy oświadczeń majątkowych.

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Sprawy różne.

8. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej